بازار خرید و فروش عمده آجر آنتیکی ارزان قیمت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده آجر آنتیکی ارزان قیمت، در بسیاری از مراکز عمده فروشی انجام می گیرد. آجر آنتیک نسوز از فراورده های مواد دیرگداز می باشد. عناصر تشکیل دهنده ی آن کانی های غیر فلزی آلومینیا و سیلیکا می باشد. این آجرها دارای مقاومت و استحکام زیاد در حرارت بسیار بالا می باشد. مواد بکار رفته در انواع آجر آنتیک نسوز ( مانند آجر آنتیک سفید) تنوع بسیاری دارند از همین رو کاربرد های متفاوتی دارند. عمده ترین کاربرد آنها در کوره ها با حرارت بسیار بالا می باشد.

بازار خرید و فروش عمده آجر آنتیکی ارزان قیمت در تهران

خرید آجر آنتیک در رنگ و مدل های متنوع

خرید آجر آنتیک در رنگ و مدل های متنوع خرید و فروش آجر آنتیک در رنگ و مدل های متنوع، انجام می گیرد.  تجارت این نوع آجر در کشور مانند خرید و فروش سایر محصولات با عرضه مستقیم و عمده چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری (آنلاین و از طریق اینترنت) صورت می گیرد. مشتریان می توانند برای خرید از طریق سایت به صورت اینترنتی از یکی از کارخانه ها و تولیدی های آجر نسوز اقدام به خرید محصول کنند.

به دلیل ثابت نبودن قیمت آجرهای نسوز هر کارخانه ای (مانند قیمت آجر هلندی) می توان هنگام خرید از سایت کارخانه یا تولیدی تماس گرفت و اطلاعات در مورد قیمت بروز محصول را دریافت کرد.

تولید و فروش عمده آجر دکوراتیو با قیمت مناسب

تولید و فروش عمده آجر دکوراتیو با قیمت مناسبتولید و فروش عمده آجر دکوراتیو با قیمت مناسب در سراسر بازار های جهانی صورت می گیرد. افراد می توانند با خیالی آسوده به نمایندگی رسمی این محصولات در ایران مراجعه نمایند و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و در آخر از فرایند خرید خود و محصول خریداری شده نهایت رضایت و مطلوبیت را داشته باشند.

این نمایندگی های فروش فقط بر روی بالاترین کیفیت تمرکز می کنند و  همیشه در تلاشند که با کیفیت ترین فعالیت ها را در راستای حرفه ی خود و با هدف منافع مشتریان و خریداران شان داشته باشند، گفتنی است که رضایت مندی خریداران پس از خرید و استفاده ی محصول خود دلیلی واضح و کاملاً روشن بر اثبات عملکرد با کیفیت این نمایندگی های فروش می باشد.

لیست قیمت انواع آجرهای آنتیک موجود در بازار

لیست قیمت انواع آجرهای آنتیک موجود در بازارلیست قیمت انواع آجر های آنتیک موجود در بازار(مانند قیمت آجر نما)، با توجه به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. عوامل بسیاری را می توان جزء عامل های اثر گذار در قیمت گذاری این محصول در کشور ما عنوان کرد که برخی از بارز ترین های آن ها عبارت هستند از:

  • میزان کیفیت برند محصول
  • مدل و طرح آجر مورد نظر
  • بسته بندی و سایز این محصولات برای فروش
  • روشی که توسط نمایندگی های آن توزیع می شود.
  • جنس و مرغوبیت کالای مورد نظر
  • نوع مواد اولیه به کار رفته در آن
  • تورم و نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور که امروزه در حال افزایش و کاهش های مکرری می باشد.
  • افزایش و کاهش نرخ ارز، مِن جمله دلار.
  • و موارد دیگر.

بازار خرید و فروش آجر دست دوم و نو در کشور

بازار خرید و فروش آجر دست دوم و نو در کشوربازار خرید و فروش آجر دست دوم و نو در کشور، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در تنوع رنگی برای فروش ارائه می کند. آجرهای نسوز آنتیک از آن دسته آجرهایی می باشد که اخیرا به دنیای تنوع آجر ها اضافه شده است. این آجر ها با استفاده از خاک رس تهیه می شود و رنگ های مختلف باهم ادغام شده، رنگ های زییایی را خلق می کند. به دلیل تهیه آن در حرارات بسیار بالا قابلیت استفاده در تمامی مناطق آب هوایی به ویژه مناطق دارای رطوبت فراوان را دارد چرا که برخلاف بعضی آجر های دیگر خاصیت ضدشورگی و سفیدک زدن دارد.

آجر نسوز آنتیک انواع مختلفی نظیر آجر نسوز آنتیک مشکی ، آجر نسوز آنتیک قهویی ، آجر آنتیک سفید، آجر آنتیک شاموتی و … می باشد.

آجر های  نسوز آنتیک شاموتی و آجر آنتیک سفید را می توان از بهترین آجر نسوز نما دانست. این آجر های نسوز آنتیک در رنگ های مختلفی وجود دارد که از پرفروش ترین آنها می توان طرح قرمز، قهویی و کرم و خاکستری رندوم ، طوسی برجسته ، مشکی و… دانست.

ما برای کمک و راهنمایی به شما اینجا هستیم!
اگر به دنبال تهیه محصولات آجر نسوز با کیفیت و قیمت مناسب هستید؛ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.