ارزان ترین قیمت آجر نما در مراکز فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از آجر برای نمای ساختمان از گذشته تا به امروز در بین ایرانیان بسیار مرسوم بوده و طرفداران خاص خود را دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع آجر نما سبک، قابل حمل و در عین حال مستحکم تولید می شود که قیمت و نرخ مناسبی نیز دارند. برای استعلام ارزان ترین قیمت آجر نما شناخت مراکز فروش عمده در نقاط مختلف کشور توصیه می شود. البته قبل از انتخاب، آگاهی از مزایای بکارگیری آجر جهت نمای ساختمان و هم چنین خرید مدل مناسب، اهمیت ویژه ای دارد.

 

ارزان ترین قیمت آجر نما در مراکز فروش عمده

لیست آخرین تغییرات قیمت آجر نسوز نما

لیست آخرین تغییرات قیمت آجر نسوز نمابرای تولید آجر نما از خاک رس و شیل استفاده می شود که هرچقد کیفیت این دو نوع مواد اولیه و دیگر ترکیبات بهتر باشد، معمولاً تراکم و هم چنین کارآیی آجر نیز افزایش می یابد. آجر نسوز نما در کوره هایی با درجه حرارت 2000 درجه سانتی گراد پخته می شود و همین امر موجب افزایش مقاومت آن در برابر عوامل محیطی را فراهم می آورد.

قیمت خرید انواع آجر نما برای خریداران عمده مهم بوده و همواره به دنبال تهیه لیست آخرین تغییرات و نوسانات مدل های مختلفی تولیدی در بازار هستند. برای اطلاع از این فاکتور می توانید از روش های زیر اقدام به استعلام نمایید:

  • استعلام قیمت عمده از کارخانه تولیدی آجر نما
  • ارتباط با نمایندگان فروش برندهای تولیدی
  • استعلام از طریق شرکت های پخش یا تامین کنندگان منطقه ای آجر نما

خرید عمده آجر ساختمانی ارزان

خرید عمده آجر ساختمانی ارزانآجر ساختمانی به دو دسته آجر کف و مدل های مناسب برای نما طبقه بندی می شوند. نوع اول دارای وزن سنگین تری بوده و قیمت و نرخ ارزانی دارند. از سوی دیگر آجر نما از نظر شکل و رنگ ظاهری به گروه های مختلفی طبقه بندی می شوند که با توجه به ویژگی های کیفی، قیمت متفاوتی دارند.

برخی از پرفروش ترین این محصولات بر اساس رنگ و شکل ظاهری موارد زیر را شامل می شوند:

  • آجر نسوز شاموتی
  • آجر نما شیل
  • آجر رسی گلبهی

نوع دوم یعنی آجر نما شیل به مدل هایی اطلاق می شود که از ترکیب خاک رس و پودر سنگ شیل به دست می آیند. خرید عمده تمامی این محصولات با قیمت ارزان با روش های نوین و سفارشات بدون واسطه امکان پذیر است.

کارخانه های تولید کننده آجر مرغوب در ایران

کارخانه های تولید کننده آجر مرغوب در ایراناستفاده از آجر نما جزئی از فرهنگ ما ایرانیان بوده و امروزه نیز گسترش بیشتری یافته است. علاوه بر تنوع شکل ظاهری انواع آجر، قیمت مناسب آن نسبت به سنگ نما، مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و خرید آسان از جمله دلایل استفاده از آنها محسوب می شوند.

کارخانه های تولید کننده آجر نما و کف اغلب در استان های اصفهان و یزد فعالیت دارند. علت این امر وجود مواد اولیه بویژه خاک رس در این استان ها با حجم بالا و امکان دسترسی آسان به آنها است.

توجه داشته باشید که کارخانه های تولیدی با بهره گیری از دانش روز و دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته توانسته اند انواع آجر نما با ضخامت های مختلف تولید کنند. آجر 3 سانت نما یکی از مدل های پرفروش با تنوع رنگی بالا برای این منظور است.

مراکز فروش متنوع ترین انواع آجر نسوز نما

مراکز فروش متنوع ترین انواع آجر نسوز نمامرکز فروش آجر نسوز نما نه تنها نمایندگی های فعال در مراکز استان ها و شهرستان را شامل می شود بلکه امروزه سایت های اینترنتی را نیز در بر می گیرد. طی سالهای اخیر به واسطه گسترش فرهنگ استفاده از آجر برای نمای ساختمان و افزایش تقاضا، شرکت های تولیدی اقدام به فروش مستقیم و آنلاین این محصولات نموده اند.

متنوع ترین آجر سفال یزد و اصفهان، انواع آجرهای نما نسوز، مدل های رسی، شیل و … را می توانید به صورت آنلاین و با قیمت رقابتی سفارش دهید. امکان مقایسه قیمت ها، اطلاع از آخرین نرخ تولید عمده و انتخاب مدل های مدرن و جدید از جمله ویژگی های خرید اینترنتی انواع آجر نسوز نما اس.

در پایان باید اشاره کرده که انواع آجر نما قابلیت اجر در ساختمان های مرتفع را داره بوده و با وجود وزن سبک مقاومت بالایی در برابر زلزله، ضربه و حتی آتش سوزی را دارا می باشند.

ما برای کمک و راهنمایی به شما اینجا هستیم!
اگر به دنبال تهیه محصولات آجر نسوز با کیفیت و قیمت مناسب هستید؛ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.