فروش آجر نسوز کف با کیفیت بالا و قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر از مصالح پر مصرف در صنعت ساختمان سازی است. اگر به آثار باستانی و تاریخی قدیمی نگاهی کنیم، به قدمت استفاده از این مصالح پی می بریم. آجر نسوز نمونه ای از این محصولات است؛ که از خاک نسوز بدست آمده و به دلیل مقاومت بالا در حرارت گزینه مناسب برای استفاده در پاتیل، کوره و شومینه ها است.

خرید و فروش این محصولات به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرف مشتری انجام می شود. دوام و پایداری این مصالح در مقابل نوسانات جوی و فرسایش باعث استقبال زیاد مصرف کنندگان از آن شده است. فروش آجر نسوز کف با کیفیت بالا و قیمت ارزان بهترین گزینه برای مشتری است. تولید در طرح و رنگ های مختلف باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

فروش آجر نسوز کف با کیفیت بالا و قیمت ارزان

نمایندگی و مراکز فروش آجر نسوز در قم

نمایندگی و مراکز فروش آجر نسوز در قمخرید از نمایندگی و مراکز فروش آجر نسوز در قم بهترین راه تهیه محصول است. صنعت ساختمانی و پیمانکاران بیشترین خرید را از نمایندگی و به صورت عمده انجام می دهند؛ چون برای آن ها مناسب و مقرون بصرفه است. علاوه بر قم در تمام شهرها این مراکز گسترش پیدا کرده اند؛ تا مشتری به مصالح دسترسی داشته باشد و در کمترین زمان بتواند خرید خود را انجام دهد‌. برندهای مختلفی در ان ها به فروش می رسد.

فروش در این مراکز به دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. که در روش حضوری شما با مراجعه به فروشگاه خرید می کنید؛ و در روش غیر حضوری با مراجعه به سایت فروشگاهی آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان آن را تحویل می گیرید.‌

پرفروش ترین مدل های آجر نسوز کف در کشور

پرفروش ترین مدل های آجر نسوز کف در کشوراجر طرحدار از پرفروش ترین مدل های آجر نسوز کف در کشور است.  این محصول به دلیل کنار هم قرار گرفتن رنگ و طرح های مختلف جذابیت و زیبایی چشمگیری را به منزل می دهد؛ به همین دلیل استقبال زیادی از آن شده است. این مصالح در طرح و رنگ و مدل های مختلفی مطابق سلیقه مشتری تولید و به بازار عرضه می شوند. بیشتر نمونه ها کاربردی و پر فروش هستند.

پر فروش بودن این مصالح به دلیل دارا بودن ویژگی هایی از جمله:

  • ضد سرخوردگی
  • مقاومت بالا در مقابل سایش و عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین
  • عایق در مقابل سرما و گرما
  • زیبایی پایدار
  • رنگ ها و ابعاد مختلف

لیست قیمت انواع آجر سنتی کف در سال 98

لیست قیمت انواع آجر سنتی کف در سال 98لیست قیمت آجر سنتی کف در سال ۹۸ نسبت به سال های هم متفاوت است. تورم باعث شده تا قیمت ها طی سال های اخیر روندی افزایشی پیدا کند؛ به طوری که تمام مصالح دستخوش این تغییرات شده اند. برای اطلاع از قیمت آجر کف می توانید به تولیدی مراجعه کنید؛ و پس از تهیه لیست و مقایسه قیمت ها می توانید خرید ایده آل خود را انجام دهید.

نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه ای که برای تولید به کار می رود؛ در نرخ گذاری تاثیر مستقیمی می گذارد. این امر باعث شده تا روزانه قیمت آجر اصفهان در حال نوسان و تغییر باشد. برای اینکه بتوانید مصالح را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید؛ بهتر است به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراغ تولیدی بروید.

بزرگترین تولید کنندگان آجر نسوز ایران

بزرگترین تولید کنندگان آجر نسوز ایرانشرکت های زیای در کشور هستند؛ که جز بزرگ ترین تولید کنندگان اجر نسوز ایران به شمار می روند. سال های زیادی از فعالیت این تولیدی ها می گذرد. امروزه دستگاه های پیشرفته زیادی به کمک این صنعت آمده است؛ و در پیشبرد اهداف ان نقش بسزایی داشته است. این کارخانه های بزرگ با بکارگیری ایده های جدید و مدرن سبک های متفاوت و متنوعی را تولید کردند.

تولیدات متنوع و با کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخلی، جنبه صادراتی پیدا می کند که با درآمد ارزی به اقتصاد کشور کمک می کند؛ و زمینه اشتغال را فراهم می کند. هر تولیدی برند خاصی دارد، این امر بازار رقابتی نزدیکی را بوجود آورده است.

ما برای کمک و راهنمایی به شما اینجا هستیم!
اگر به دنبال تهیه محصولات آجر نسوز با کیفیت و قیمت مناسب هستید؛ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.