خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...
خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه
خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه

برای خرید  مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه و یاجهت دریافت لیست قیمت روز از هم اکنون می توانید با ما در ارتباط باشید.

نحوه ساخت آجر نسوز شاموتی

در تولید و ساخت آجرهای نمای ساختمان معمولا از خاک رس و نیز ترکیبی از خاک های با دماپخت بالا و با کیفیت استفاده می شود که تنوع زیادی جهت ابعاد و رنگ و بافت منحصر بفرد ی ایجاد می کند . صنعت آجر امروز با استفاده از تکنولوزی بروز  از مخلوط عناصر آب و خاک و آتش محصولاتی  با کیفیت و با همان روح و حس قدیم تولید می کند .

بدلیل استفاده از مواد کاملا طبیعی ، آجر باعث ایجاد فضاهای یکدست با محیط پیرامون شده و نیز سازگاری با محیط زیست دارد.

استفاده از آجر به عنوان اولین محصول ساخته شده توسط انسان جهت ساخت کاشانه در ایران به دهه های پیشین نزدیک به 7500سال قبل برمی گرددو وجود پرستشگاه های زیبا و با عظمت همچون زیگورات ،چغازنبیل و طاق کسری نمونه های از این عنصر مطلوب و محکم حکایت دارد .

مقاومت در برابر عوامل شیمیایی باعث شده  است که امروزه برای تولید آجرهای نما از مواد اولیه مرغوب و رس های با کیفیت استفاده شود و در فرایند تولید با انجام فرآیند کلسینه کردن مواد خام باعث با کیفیت شدن آجرها شد .

خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه
خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه

علت تمایز آجر نسوز شاموتی نسبت به دیگر آجرهای نسوزچیست ؟

کیفیت بالای محصولات این شرکت و نیز تنوع در رنگ ها و ابعاد و قابلیت پذیرش سفارش و تنوع در ساخت محصول بنا بر نیاز مشتری و تحویل به موقع از اهداف این شرکت در جهت رضایت مندی مشتریان است .

نوعی دیگر از انواع آجرها ی نسوز ، شاموتی می باشد که بدلیل استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و فرآیند شاموتی سازی و پخت در دمای بالا دارای استحکام فشاری بسیار زیاد و نیز پایین بودن درصد نمک و ویژگی مقاومت در برابر یخ زدگی از امتیازات این آجر می باشد .

قابل ذکر است که رنگ منحصر به فرد و کیفیت بی نظیر و تولید در دو مدل رنگی زرد کم رنگ و پرتقالی از نمونه های آن می باشد.

خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه
خرید مستقیم آجرنسوز شاموتی به قیمت کارخانه

آجر های مشکی

آجرهای مشکی یکی دیگر از تولیدات نسوز این مجموعه می باشد که مشتریان خاص خود را می طلبد . این نوع آجر معمولا از خاک سیاه نسوز تهیه می گردد و یکی از امتیازات آن مرغوب بودن و در عین حال گران تر بودن این نوع آجر می باشد .

معمولا آجرهای تیره مثل قهوه ای و مشکی جزو آجرهای گران و مطلوب می باشد .

آجرهای مشکی دارای رنگ های کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه پوشش بر روی پوسته ی آجر می باشد .

به طوی که مغزآجر همانند پوسته آن مشکی می باشد و دارای دانه بندی یکنواخت می باشد . این امر باعث می شود که در طی زمان و تغییرات آب و هوایی سرما و گرما و یخبندان  هیچگونه تغییری  در رنگ و ماهیت این نوع آجرها ایجاد نگرددو در صورت تمیرکاری حتی بتوان از عملیات ند پلاست جهت لایه برداری از روی آجرها استفاده کرد .

ما برای کمک و راهنمایی به شما اینجا هستیم!
اگر به دنبال تهیه محصولات آجر نسوز با کیفیت و قیمت مناسب هستید؛ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.